ChocolatiBell

ChocolatiBell
To my dearest frens...sila la ke blog Bell HomeMade Chocolate And Gifts...

Jangan Tinggal Solat!!!!!

Masa itu Emas..so jgn buang masa..:)))

Isnin, Oktober 19, 2009

Berakhirnya Syawal...

Hari ni 30 Syawal bermakna ari ni adalah hari terakhir umat islam menyambut eidulfitri...so tamatlah segala rumah terbuka dan sewaktu dengannya..yang paling tk berapa nak best time ramadhan berat turun bila masuk je syawal huhu..berat badan naik berganda2 plak(termasuk aku le tuh...ngeh2).....dan dalam syawal ni macam2 perkara yang berlaku..yang dijangkakan yang tidak dijangkakan..yang penuh spekulasi yang indah yang sedih yang suka dan bermacam2 lagi la...aku bermacam2 keadaan yang aku tempuhi...jumpa sahabat2 lama...sedara mara yg dah lama tak jupe yang dah bese jupe...ermm cuma aku rasa raya tahun ni happening sikit la....yang tak happening ade juga..ade yang dah berubah selepas raya ni...hairan juga aku ek...misscommunications..susah untuk dihubungi dan aku pun tak tau nape...so tuk mereleasekan ketegangan aku biarkan je la..sometime kita sendiri tak dapat mengagak kenapa ianya berlaku dan patutkah ianya berlaku sebab kadang2 tak tahu apa kesalahan kita..so what to do menanti dan terus menanti..jgn aku dianiaya sudah..hehe.apapun seronok dpt jupe member2 aku....bila la lagi dpt berjumpa...dan masih adakah syawal dan ramadhan untuk tahun hadapan...dipanjangkan umur oleh Allah bertemu kita lagi...bersyukur dengan ni'mat yang Allah beri sementara hidup didunia ini...bersyukur diberikan waktu untuk merasai kegembiraan dan keindahan bersama insan disekeliling..dan bersyukur diatas segala2nya....dan selepas ni bulan zulkaedah dan zulhijjah.menanti abah dan emak tuk menunaikan haji tahun ni..sedih lak tahun ni raya haji makabah tak bersama....ermmm..kesedihan...dh jadi teman dla hidup..kdg2 perlu untuk kita merasa sedih....ermmm...apapun aku mendoakan semua insan2 disekeliling aku aman dan bahagia hidup mereka..insyaAllah...


Hidupku Matiku Hanya Kerana Allah swt

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

IMPIAN HAMBA